BouwWorks Opleidingen
BouwWorks Opleidingen is een even compleet als gebruiksvriendelijk ERP-softwarepakket. Specifiek ontwikkeld voor opleidingsbedrijven in de bouw, die met het systeem kunnen doen waar het ze om gaat: leerlingen optimaal voorbereiden op hun loopbaan in de branche.
De software van BouwWorks Opleidingen is gebaseerd op die van BouwWorks, wat zorgt voor een heldere link met de praktijk. Het pakket brengt alles wat opleidingsbedrijven aan software nodig hebben overzichtelijk samen. En dat geïntegreerd in één en hetzelfde systeem, wat processen versnelt en tijd bespaart.
Hoofdprocessen
Een goede, volledige opleiding: daarvan profiteren zowel de leerlingen als de branche. Met BouwWorks Opleidingen beschikken opleidingsbedrijven hiervoor over een krachtig fundament. Het systeem omvat de benodigde functionaliteit voor alle organisatorische en administratieve processen, waarvan we er hieronder meerdere belichten. Ontdek de talloze toepassingen van BouwWorks Opleidingen en verbeter, vereenvoudig en versnel de informatievoorziening op elk vlak.
Maak een dossier aan en registreer daarin onder meer alle contactmomenten, bezoekverslagen en VCA-documenten. Leg plaatsing bij een aannemer vast, net als de plaatsings- en praktijkovereenkomsten. Registreer en fiatteer uren van leerlingen, registreer ziekmeldingen en documenteer in het kader van de Wet Poortwachter.
- Opleidingen en dossiervorming
- Arbeidsovereenkomsten en plaatsingen
- Urenregistratie
- Ziek- en herstelmeldingen
Vermeld in de documentatie onder andere de huisregels. Gebruik nieuwsberichten om bijvoorbeeld vakanties door te geven of leerlingen te wijzen op het aanleveren van uren. Zet de chatfunctie in voor een efficiënte communicatie met leerlingen.
- Urenregistratie en documentatie
- Loonstroken
- Nieuwsberichten
- Chatfunctie
Zet de begeleiding van leerlingen veelzijdig in. Leg als begeleider de eigen bezoeken vast en maak een formulier aan om de voortgang door de leerling vast te leggen. Benut daarnaast de functionaliteit voor een overzichtelijke planning en agenda.
- Bezoekverslagen
- Mail, agenda, relatiebeheer
- Actuele plaatsingen
- Leerbedrijven
Ondersteunende processen
De hoofdprocessen maken onze Works-oplossingen specifiek. Maar wil elk systeem volledig tot z’n recht komen? Dan kan dat alleen met veelzijdige, ondersteunende processen. Zeker, die zijn algemener van aard. Maar flexibel? Simpelweg onmisbaar? Dat zijn ze net zo goed.
Customer Relationship Manangement (CRM) in optima forma. Centraal gegevens vastleggen betekent voor een bedrijf eenduidig en efficient werken. Alle relevante informatie van organisaties en personen, eenvoudig ingedeeld en overal in het pakket herbruikbaar.
- Volwaardige CRM functionaliteit
- Bedrijfsstructuren (moederbedrijf van …)
- Relevantie contactinformatie (LinkedIn etc)
- Snel inzicht in alle gekoppelde informatie (bv projecten)
Volledig geïntegreerd agendabeheer. Werk integraal met de agenda in Works, voeg collega’s toe aan een afspraak en koppel afspraken eenvoudig aan projecten of organisaties. Vanzelfsprekend ook te synchroniseren met Outlook of de mobiele telefoon.
- Volwaardige CRM functionaliteit
- Bedrijfsstructuren (moederbedrijf van …)
- Relevantie contactinformatie (LinkedIn etc)
- Snel inzicht in alle gekoppelde informatie (bv projecten)
Volledig geïntegreerd e-mail ontvangen en verzenden betekent voor de gebruiker veel sneller en efficiënter werken. Niet meer zoeken in mapjes in een persoonlijke mailbox maar direct toegang tot alle relevante mail onder een project!
- Geïntegreerd met Microsoft Office 365
- Dossierbeheer (afgeschermde informatie)
- Direct mailen vanuit project, organisatie, etc
- Automatische afhandeling met behulp van triggers
Verstuur eenvoudig een mailing aan uw relaties. Selecteer ze op basis van mailkenmerken, bedrijfsgrootte of bijvoorbeeld op basis van soort relatie (opdrachtgever, leverancier, etc). Verstuur de mailing per post, per mail of in opgemaakte nieuwsbriefvorm. Zie bij de organisatie of persoon wie wat ontvangen heeft.
- Maak eenvoudig selecties (herbruikbaar)
- Stuur per post, mail of als nieuwsbrief
- Agendeer de verzending (bv volgende dag)
- Hergebruik eerdere verzonden mailings en doelgroepen
Registreren van contactmomenten geeft inzicht. Zie wie wanneer contact heeft gehad met leerling. En zie direct over welk project dat ging. In de contactmomenten komen automatisch ook de e-mails en afspraken terecht.
- Telefoonnotities inkomend & uitgaand
- E-mail inkomend & uitgaand
- Notities & memo’s
- Agenda afspraken
Onze software ondersteunt het gehele proces van werving en selectie. Leg eenvoudig vacatures vast en publiceer ze daarna op de website en het intranet. Registreer de sollicitanten, doe ze contractvoorstellen en neem ze aan als werknemer.
- Vacatures
- Sollicitanten
- Contractvoorstellen
- Werving en selectie controlcenter
Benut templates voor het opstellen van arbeidscontracten en laat die indien gewenst digitaal ondertekenen door de werknemer. Houd continu inzicht in lopende en aflopende contracten op het dashboard. Verleng of beëindig contracten.
- Templates in Word
- Digitaal ondertekenen
- Controle op aflopende contracten
- Inzicht via het HRM-dashboard
Registratie van verlofkaarten, rekening houdend met geldigheid verlof en de wettelijke regeling zoals ouderschapsverlof. Registreer verzuim en controleer volgens Wet verbetering poortwachter (Wvp) als nodig. Direct geïntegreerd met urenregistratie en planning.
- Verlofkaarten en verlofregelingen
- Verzuimregistratie inclusief Wvp
- Verzuimmelding bij de arbodienst
- Integratie met urenregistratie en planning
Laat werknemers via een HRM-portaal uren registreren, verlof aanvragen en verlofkaarten, loonstroken, overeenkomsten en vacatures bekijken. Ook kunnen ze via het portaal kleding aanvragen en onkostendeclaraties indienen.
- Employee self-service (ESS)
- In eigen huisstijl uit te voeren
- Geïntegreerd met de planning
- Beschikbaar als app op telefoon of via browser
Dien als werknemer eenvoudig onkostendeclaraties in. Fotografeer met de telefoon de bon en voeg die direct toe. Geef aan bij welk project de kosten horen en de declaratie gaat (na interne goedkeuring) met de eerstvolgende betaalrun mee.
- Eenvoudige registratie met telefoon
- Koppel foto van de bon
- Projectkosten direct doorbelast
- Uitbetaling via betaalrun bank
Ondersteuning voor het naleven van de privacywet AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Registreer eenvoudig verzoeken en kom deze na (anonimiseren). Houd toestemmingen bij, en laat medewerkers dat zelf doen via intranet. Gaat er toch een keer iets mis, registreer dan ook het datalek.
- Verzoeken
- Toestemmingen (ook via intranet door medewerkers)
- Verwerkingsregister
- Datalekken
Krijg voor de loonadministratie vanuit de urenadministratie op verschillende manieren de uren van een periode ter beschikking. Uiteraard inclusief verlof en verzuim. Lees de loonjournaalpost vervolgens in en verwerk die in het memoriaal.
- Export van uren met code van verwerker
- Volledigheidscontrole voor salarisverwerking
- Import loonjournaalpost
- Import loonstroken voor intranet
Verloopt jullie verloning via Scab Accountants & Adviseurs? Profiteer dan van een vergaande integratie met behulp van webservices. Denk aan de uitwisseling van stamgegevens, (salaris- of adres)wijzigingen, het doorsturen van uren en ophalen van loonjournaalposten en inlezen van loonstroken. Zeker en efficiënt!
- Uitwisseling stamgegevens werknemer
- Verzenden uren voor verloning
- Ophalen en inlezen loonjournaalpost
- Ophalen en inlezen loonstroken voor intranet
Gebruik de methodische aanpak om de aanwezige kennis, talenten en competenties van medewerkers in een organisatie in kaart te brengen en koppel die aan de gewenste kennis, talenten en competenties.
- Urenverantwoordingen als basis
- Bereken met groeipercentage de behoefte
- Zie eenvoudig waar uitbreiding nodig is
- Stuurinformatie voor jullie aannamebeleid
Breng in het sociaal jaarverslag de échte voordelen van geïntegreerd HRM binnen een ERP-systeem tot uiting. Stel geautomatiseerd een compleet opgemaakt verslag op van het gevoerde beleid voor bijvoorbeeld leeftijd, functie en PSO-status. Vul zelf de norm in en er is direct inzicht in de stand ten opzichte van de doelstelling!
- Inzicht in werknemersbestand
- Inzicht in ziekteverzuim
- Onderlegger voor de PSO-status
- Compleet opgemaakt verslag
Het standaard meegeleverde HRM-dashboard biedt realtime inzicht in alle HRM- gerelateerde zaken. Bekijk overzichtelijk en veelal grafisch de informatie over onder andere (aflopende) contracten, ziekteverzuim, personeelsbestand en opleidingen.
- Direct beschikbaar dashboard
- Aanpasbaar aan wens gebruiker
- Maak gebruik van grafieken en meters
- Realtime inzicht
Onze software gebruikt Office 365 voor onder meer het opmaken van rapportages en samenstellen van overzichten. Maak documenten op via sjablonen in Word en ervaar hoe eenvoudig je rapportages overzet naar Excel of daar opvraagt.
- Eenvoudig documenten opmaken in Word
- Bekijk rapportages en overzichten in Excel
- Werk samen aan documenten in Office 365 (beschikbaar vanaf versie 2023.2)
- Sla documenten veilig op binnen de database
Haal in Works dankzij de integratie via Microsoft Graph (onderlaag van Microsoft) eenvoudig users op vanuit Azure (active directory). Koppel ze vervolgens handmatig of automatisch aan de users binnen onze oplossing.
- API-integratie met Microsoft Graph
- Ophalen users uit Microsoft Azure
- Handmatig of automatisch koppelen users
- Toegang tot Microsoft-producten op basis van Azure-user
E-mail geïntegreerd in ons systeem: dan pas merk je écht wat efficiency jullie brengt. Profiteer van het plezier van informatie onder de knop, op de juiste plaats. En dat uiteraard op basis van de integratie met Office 365, dus naast óf ter vervanging van je mailbox in Microsoft Outlook.
- Integratie met Office 365 en IMAP-mailservers
- Lees en beantwoord mail in Outlook en archiveer in Works
- Verstuur documenten direct vanuit Works
- Lees en verwerk e-mail automatisch
Beheer de agenda zoals in Microsoft Outlook. Maar dan wél geïntegreerd in het ERP-systeem, met alle voordelen van dien. Koppel afspraken aan afspraakruimtes, organisaties of projecten en bouw zo een digitaal dossier op.
- Integratie met Office 365 en Microsoft Teams
- Koppel afspraken aan onderdelen in Works (organisaties, projecten, etc.)
- Verstuur en ontvang agenda-uitnodigingen
- Plan direct vanuit de agenda een Teams-meeting in
Plan dankzij de integratie met Microsoft Teams heel eenvoudig een online vergadering in. De afspraak wordt direct gesynchroniseerd met Teams en uitnodigingen worden vanuit Microsoft verzonden.
- Integratie met Office 365 en Microsoft Teams
- Plan online vergaderingen en nodig deelnemers uit
- Koppel vergaderingen aan onderdelen in Works (organisaties, projecten, etc.)
- Geef bij afspraak aan dat het een online afspraak is – klaar!
Voeg via de eigen personal OneDrive of de OneDrive van het bedrijf bestanden toe aan de database. Kies voor opslag in de database of Microsoft-cloud, bewerk documenten online in Office 365 en werk samen aan dezelfde documenten (beschikbaar vanaf versie 2023.2).
- Bestanden selecteren uit OneDrive en toevoegen aan database
- Opslag van bestanden in de database of op OneDrive
- Werk samen aan documenten met Office 365 (beschikbaar vanaf versie 2023.2)
- Rechten op bestanden geregeld vanuit Works
Verwerk jullie volledige financiële administratie. Krijg inzicht in debiteuren met betrekking tot omzet, openstaande posten, betaaltermijn, etc. Boek inkoopfacturen volautomatisch in en laat deze fiatteren. Deel grootboekrekeningen in, groepeer ze naar wens in kengetallen voor de rapportage en gebruik ze over de administraties heen.
- Omzet en openstaande posten
- Aanmaningsprocedures
- Grafische weergave op dashboard
- Managementrapportage met kengetallen
Leg voor de grotere werken de aanneemsom vast en verdeel die handmatig of automatisch in termijnen. Zet termijnen eenvoudig om in facturen. Factureer op basis van regie met vrijheid in aanpassingen, toepassen van opslagen of kortingen en indeling van de factuur. Vanzelfsprekend met mandagenregister indien gewenst.
- Aanneemsom met termijnschema’s
- Regiefacturen met vrije instellingen
- Mandagenregisters
- Meer- en minderwerken
Wissel tussen bedrijven binnen dezelfde organisatie middelen, personeel en werkzaamheden uit zonder onderlinge facturatie. Profiteer van interne werkprocessen die efficiënt verlopen.
- Volautomatisch proces, boek direct onderling over
- Fiscale eenheid eenvoudig aan te maken
- Uren tegen hoger intercompany tarief als gewenst
- Verkeerd geadresseerde inkoopfactuur ontvangen?
Boek intern direct over naar het juiste bedrijf
Boek onderlinge transacties binnen hetzelfde boekhoudsysteem eenvoudig weg. Voorkom te hoge balanstellingen en zorg zo voor een correcte weergave van de cijfers van de groep.
- Automatische herkenning intercompany transacties
- Eén keer inrichten voor een doorlopend proces
- Bespaar tijd, ook die van de accountant
- Volledige voorbereiding voor consolidatie
Voldoe met een geconsolideerde balans- en resultatenrekening aan de wetgeving op de jaarrekening. Maak eenvoudig een consolidatie-eenheid aan en rapporteer via de managementrapportage.
- Volledige functionaliteit voor correcte weergave
- Stel reële en eliminatieboekhoudingen snel in
- Bespaar tijd, ook die van de accountant
Verwerk efficiënt en accuraat inkomende facturen in digitaal DICO-formaat (voorheen S@les in de Bouw) of UBL-formaat. Zet beide formaten net zo makkelijk in voor de facturen richting opdrachtgevers. De bouw gaat niet voor niets digitaal!
- Boek inkoopfacturen geautomatiseerd en bespaar tijd
- Stel per debiteur in welk formaat mee moet met factuur
- Verstuur facturen digitaal aan de overheid
- Match inkoopfacturen met digitale leverbon
Vergeet die stapels nog te fiatteren inkoopfacturen op het bureau. Laat bestellingen, contracten, weekstaten, inkoopfacturen en verkoopfacturen digitaal fiatteren op basis van een zelf ingestelde workflow. Zonder externe tool, gewoon geïntegreerd in de eigen ERP-oplossing!
- Zelf instelbare workflow voor fiattering
- Afwijkende workflow voor projectfacturen en AK-facturen
- Eenvoudig fiatteren op de tablet
- Direct inzage in wie nog moet fiatteren (ook grafisch)
Profiteer van een drastisch vereenvoudigd en vele malen efficiënter proces van inkoopfacturen van zzp’ers. Laat facturen automatisch genereren op basis van goedgekeurde uren, verwerk ze direct als inkoopfacturen en verzend ze per e-mail aan de zzp’ers.
- Geautomatiseerd opstellen verkoopfactuur van zzp’er
- Factuur direct boeken als inkoopfactuur
- Verzenden factuur aan zzp’er voor eigen administratie
- Volgens regels van de Belastingdienst
Het binden van onderaannemers wordt steeds belangrijker. Soms is het dan handig om de onderaannemers te laten bepalen hoe snel ze betaald krijgen. Stel in dat ze dat mogen aangeven op het facturenportaal en wat de bijbehorende condities voor snellere betaling zijn.
- Online opvragen van facturen met betaalstatus
- Stellen van vragen over factuur
- Instellen gewenste betaaltermijn
- Condities voor snellere betaling
Creëer je eigen financiële dashboard met behulp van talloze beschikbare grafieken, meters, dashboardgetallen en selecties. Gebruik drag-and-drop om de indeling naar wens te maken. Net zo eenvoudig per administratie als over de administraties heen!
- Vele standaard dashboardblokken beschikbaar
- Drag-and-drop naar eigen inzicht samenstellen
- Realtime informatie op dashboard
- Direct doorklikken naar onderliggende informatie
Registreer vaste activa binnen de financiële administratie en voer op basis daarvan per activum alle benodigde financiële boekingen uit. Of het nu gaat om investeren, afschrijven, herwaarderen of desinvesteren: per activum bepaal je altijd de daadwerkelijke boekwaarde in een periode.
- Gelaagde structuur met activa en sub-activa
- Uitgebreide kenmerken
- Keuze in type afschrijving
- Inzicht in historie
Schrijf in onze software een vast activum fiscaal of bedrijfseconomisch af. Het berekenen van de afschrijving kan via bijvoorbeeld de resterende levensduur, op basis van een vast percentage of handmatig. Ook kun je uiteraard een zeer overzichtelijke staat van afschrijvingen uit het systeem halen.
- Fiscaal of bedrijfseconomisch
- Uitgebreide keuze in soort afschrijving
- Staat van afschrijvingen
- Inzicht in boekingen
Moet de waarde van een activum tussentijds worden aangepast? Heeft een machine een hogere of lagere dagwaarde dan de boekwaarde, of heeft de machine een langere of kortere levensduur? Via onze software is herwaardering snel gedaan en kan er opnieuw worden afgeschreven.
- Nieuwe einddatum
- Nieuw aantal resterende periodes
- Nieuwe restwaarde
- Keuze in welke periode herwaardering te boeken
Komt een vast activum buiten gebruik of wordt het verkocht? Dan moet het uit de boeken, waarbij je in ons systeem op eenvoudige wijze aangeeft wat er met het verschilbedrag gaat gebeuren. Of je het nu neemt als verlies of winst, of aanwendt als vervangingsreserve bij het nieuwe activum: onze software verwerkt elke keuze even efficiënt.
- Controle op geboekte afschrijvingen
- Desinvesteringswaarde leidt tot positief of negatief boekresultaat
- Automatische afboeking naar grootboekrekening
- Waarde inbrengen in nieuw vast activum
Het systeem omvat een volledige integratie van vaste activa met materieelstukken. Zo boek je periodieke afschrijvingskosten zonder extra handeling in de werkorder van het materieelstuk, behaal je meer efficiency en zorg je voor adequater inzicht in exploitatie.
- Snelle registratie vast activum en materieelstuk
- Afschrijven van materieelstuk via vast activum
- Afschrijvingskosten geboekt op werkorder materieelstuk
- Volledige exploitatie van materieelstuk inzichtelijk
Bepaal zelf welke kolommen naast elkaar in het rapport komen. Kies uit de vele standaard kolomindelingen of stel ze samen om bijvoorbeeld filters te gebruiken op een bepaald soort projecten.
- Standaard kolomindelingen
- Zelf te definiëren kolomindelingen
- Gebruik filters (projectsoort, projectleider, periode)
- Bepaal kolomnamen en opmaak
Stel zelf rapportages samen of gebruik de standaard schema’s zoals bijvoorbeeld een DuPont- overzicht. Dankzij formules reken je eenvoudig de current ratio, quick ratio, gouden balans of rentabiliteit uit en neem je dit alles overzichtelijk mee in het rapport.
- Standaard schema’s meegeleverd
- Volledig zelf te definiëren rapportages
- Maak gebruik van formules
- Bereken ratio’s en verhoudingen
Zeer sterk is de mogelijkheid om in de managementrapportages direct te consolideren. Tel eenvoudig boekhoudingen bij elkaar op of zet ze naast elkaar met een totaal aan het eind. Laat deelnemingen volledig of op percentage deelneming meetellen.
- Geconsolideerd rapporteren
- Gebruik boekhoudingen of consolidatie-eenheden
- Maak gebruik van filters
- Toon deelnemingen op percentage of geheel
Moet er geconsolideerd worden gerapporteerd? Dan doe je dit graag zonder de onderling gefactureerde omzet. In de rapportage zet je daarvoor eenvoudig de boekhoudingen, eliminatieboekhouding en het totaal naast elkaar.
- Geconsolideerd rapporteren inclusief eliminatie
- Boekhoudingen naast elkaar in één overzicht
- Eliminatieboekhouding in hetzelfde overzicht
- Totaalkolom wordt automatisch berekend
Rapporteer in de managementrapportage eenvoudig per kostenplaats of afdeling, en vergelijk zo de prestaties van afdelingen onderling. Maak doorsnedes en vergelijkingen door zelf de indeling en filters toe te passen.
- Kostenplaatsen naast elkaar
- Kostenplaatsgroepen naast elkaar
- Afdelingen naast elkaar
- Filtering voor de juiste inzichten
Snel inzicht in hoe het jaar eruit gaat zien? Kies dan bij het opstellen van een rapport voor year-to-date (werkelijk geboekte bedragen) of actuals-to-budget. In dat laatste geval zie je de werkelijkheid tot en met en de rest van het jaar volgens budget.
- Actuele waarden tot en met huidige periode
- Actueel tot en met nu, aangevuld met budget tot einde jaar
- Meerdere budgetten mogelijk
- Snel inzicht in einde jaar verwachting!
Krijg grafisch inzicht op basis van zelfbedachte managementrapportages. Is een rapport eenmaal gedefinieerd, laat dan in een grafiek naar keuze eenvoudig de waardes grafisch weergeven. Plaats de grafiek op het dashboard en je hoeft geen rapport op te vragen om direct de uitkomst te kunnen bekijken of beoordelen.
- Gebruik informatie uit het rapport voor de grafiek
- Plaats grafiek op het eigen dashboard
- Informatie wordt realtime berekend bij openen dashboard
- Meerdere grafieken in één rapport mogelijk
Implementatie
Onze Works-software is gemaakt voor gemak. Dus zorgen we ervoor dat die straks zo goed mogelijk voor jullie rendeert, na een betrokken en kundige aanpak van de implementatie.
De implementatie van BouwWorks Opleidingen gebeurt door Scab Accountants & Adviseurs, dat hier voor specifiek de bouw ruim 25 jaar ervaring mee heeft. Na het opstellen van een projectplan volgt de voorinrichting van het systeem, waarna eerst de kern- en daarna de eindgebruikers hun opleiding krijgen. En dat alles op maat, specifiek voor jullie organisatie. Klopt alles, voldoet het systeem aan jullie behoeften? Dan gaan we live. En blijven wij uiteraard ook dán betrokken, voor support op elk moment.
Eenmaal aan de slag met jullie nieuwe systeem? Word dan lid van de Gebruikersvereniging BouwWorks Opleidingen, voor optimaal rendement van jullie pakket. De gebruikersvereniging behartigt jullie belangen, zorgt voor kennisdeling en laat jullie gratis deelnemen aan themamiddagen. Ook profiteren leden van collectiviteitskorting op het benodigde programmeerwerk en van korting op de benodigde licenties. En is er behoefte aan extra verdieping? Die biedt de gebruikersvereniging via praktijkworkshops, zodat jullie de mogelijkheden van het systeem maximaal benutten.
De Gebruikersvereniging BouwWorks Opleidingen telt inmiddels een kleine 30 leden en werkt nauw samen met Scab Accountants & Adviseurs en BouwInfosys. Dat zorgt voor een brede basis, waardoor de software zoveel mogelijk aansluit bij de behoeften en belangen van de leden. En dit laatste niet alleen via kennisdeling, maar ook door toekomstige ontwikkelingen te analyseren en daarop te anticiperen.
Naast de klantspecifieke opleidingen tijdens een implementatie bieden we ook standaardtrainingen. Die zijn ontwikkeld voor ieder type gebruiker, en daardoor wel zo concreet en relevant. Zo vinden eindgebruikers na onze ‘basistraining Navigeren door Works’ optimaal hun weg door het systeem. En geeft een ‘Training Dashboards, selectie & grafieken’ kerngebruikers en applicatiebeheerders het benodigde inzicht in het inrichten van het systeem en zichtbaar maken van informatie. Onze basistrainingen vinden zowel bij onze klanten als op onze locatie in Helvoirt plaats. En trainen op afstand? Ook dát doen we, met een uitgebreid aanbod aan webinars.
Werken jullie al met Works-software? En wil je meer weten over onze standaardtrainingen? Op ons abonneeportaal vind je een volledig en actueel overzicht.
Referenties
“BouwWorks Opleidingen is een veelzijdige ERP-oplossing, speciaal ontwikkeld voor onze doelstelling: het opleiden van jongeren via BBL- en BOL-opleidingen in de bouw- en infrasector. De software biedt volledig inzicht in alle processen binnen ons opleidingsbedrijf en heeft uitgebreide functionaliteit voor bijvoorbeeld personeels- en leerlingenadministratie, uitplaatsingen en begeleiding. Ook zijn we erg tevreden over het gebruiksgemak en de efficiency voor onze financiële administratie en het cursus- en relatiebeheer. Dankzij jaarlijkse updates wordt het pakket tijdig bijgewerkt, inclusief de wensen van leden van de gebruikersvereniging. Voor een bedrijf zoals dat van ons is dit hét pakket.”
“Bij ReVaBo leiden we jongeren op voor een mooie toekomst in de bouw. Dat doen we via BBL-opleidingen voor timmeren, metselen, tegelzetten of machinaal timmeren, wat zo alles bij elkaar behoorlijk divers is. Bovendien, zo breed als ons aanbod is, zo persoonlijk bieden we ook onze begeleiding. Dus werken we met BouwWorks Opleidingen: voor ons hét fundament voor samenwerking, bedoeld voor het maatwerk per jongere.”
“We houden als opleidingsbedrijf graag het overzicht. En precies dat is wat BouwWorks Opleidingen ons biedt: onze opleidingscoördinator heeft nu alle relevante leerlingeninformatie samen binnen één en hetzelfde systeem. Dat werkt efficiënt en bespaart ons volop tijd.”
“BouwWorks Opleidingen brengt voor ons alles samen. Denk aan mail, urenadministratie, boekhouding en klanten. Aan correspondentie, bezoekrapporten en onze agenda. Alle benodigde informatie is voor iedereen beschikbaar. Daardoor kunnen we erg efficiënt werken, ongeacht of we dat doen via desktop of telefoon.”
Onze projectaanpak
Snel aan de slag met de software voor jullie branche? Wij zorgen ervoor, vanaf de start tot en met de live-gang én erna.