“InfraOffice is dé oplossing voor al onze bedrijfsprocessen. Met onze verschillende werkzaamheden en wisselende werknemers is het belangrijk dat we gemakkelijk alle informatie kunnen invoeren en dat alles bij elkaar komt. Met InfraOffice lukt dat. Van offertes tot facturen: we kunnen alle gegevens over onze projecten, planning en uitvoering terugvinden en gemakkelijk verzamelen. We verwerken inkoopfacturen inmiddels digitaal en onze medewerkers vullen hun uren in via een handige app. Daardoor hebben we alles compleet. Bovendien zijn er altijd handleidingen voor als we er niet uitkomen, ook ondersteunt de servicedesk van BouwInfosys ons goed. Kortom, we zijn zeer tevreden en raden InfraOffice andere bedrijven in onze sector absoluut aan.”
“We hebben jarenlange ervaring in de grond-, weg- en waterbouw en zijn daarnaast actief in de branche van sloop en recycling. Behoorlijk veelzijdig dus, waardoor ons nieuwe ERP-systeem in elk geval de functionaliteit moest hebben voor een goede projectadministratie. Met InfraOffice hebben we die gevonden – en dat niet alleen. De digitalisering van processen en documenten bezorgt ons efficiency, tijdwinst en kostenbesparingen. Ook zijn we erg tevreden over de app, die bijdraagt aan dataverzameling. InfraOffice is geschikt voor elk mkb-bedrijf, vooral ook omdat BouwInfosys waar nodig maatwerk kan leveren. Dus, of we het pakket zouden aanbevelen? Jazeker!”
“We gebruiken InfraOffice sinds 2016. Sinds die tijd hebben we ervaren hoe prettig de projectadministratie werkt, en ook hoeveel overzicht de oplossing biedt. Meerdere bv’s komen in één database samen, wat onze grip op processen zeker heeft versterkt.”
“Ons onderzoek naar het voor ons beste ERP-pakket was uitgebreid. Dus kunnen we met zekerheid stellen dat dit voor ons InfraOffice is. Het pakket sluit perfect aan bij onze branche, niet in de laatste plaats omdat we de project- en financiële administratie ermee naast elkaar kunnen zetten. Ook de verbinding tussen InfraOffice en urenregistratie via de app is erg waardevol, net als de ondersteuning door BouwInfosys. Hebben we die nodig? Dan hoeven we maar een melding in te voeren en voor we het weten worden we al gebeld, waarna goed met ons wordt meegekeken. Dat snelle handelen is erg prettig. We zouden InfraOffice zeker aanbevelen; veruit het grootste deel van ons personeel werkt graag met dit systeem. En vindt een medewerker het ingewikkeld? Dan is dat enkel en alleen omdat die persoon er niet vaak mee werkt.”
“InfraOffice helpt ons bij vrijwel elk proces. De software richt zich specifiek op onze branche, bovendien komt alles samen in één totaalpakket. Denk dus bijvoorbeeld aan loonadministratie. Aan facturering. En zeer zeker ook aan projectadministratie, waarbij juist dat laatste onderdeel met zoveel uitgebreide functionaliteit ons veel waarde biedt. Mochten infrabedrijven zoeken naar een geschikte, branche specifieke oplossing, dan weten wij wel welk pakket we ze moeten aanbevelen.”
“Wie dacht dat InfraOffice zich alleen richt op het financiële proces: het tegendeel is waar. Ook in de uitvoering toont het pakket z’n kracht. Denk bijvoorbeeld aan een veelzijdige planningsmodule, die is gekoppeld aan de digitale werkbonnen voor de monteurs. Of het nu gaat om projectbewaking of administratie, om gebruik op kantoor of via de app: InfraOffice is voor ons hét totaalpakket. Toen we ooit moesten overstappen naar een ander systeem, wezen mensen buiten het bedrijf ons op InfraOffice. Zij waren er erg tevreden over – en dat zou ook zeker voor ons gelden. Ze hadden helemaal gelijk, zo weten we nu. InfraOffice past gewoon heel goed bij een mkb-bedrijf zoals dat van ons.”
“Ons bedrijf groeit, zowel qua personeel en materieel. Daardoor kwamen erachter dat het systeem voor onze administratie niet meer voldeed. We wilden bijvoorbeeld toe naar een betere projectadministratie, ook hadden we behoefte aan meer grip op inkomsten en uitgaven. Een van onze collega’s kende InfraOffice al en was daar enthousiast over. Dus hebben we een afspraak gemaakt met een consultant, die ons een goede uitleg heeft gegeven, waarna we uiteindelijk de stap hebben gezet. En wat zijn we daar blij mee! Zo kunnen we nu bijvoorbeeld alles direct op een project boeken. Ook verlopen de automatische betaling en urenregistratie eenvoudig en snel, wat ons veel tijdwinst heeft opgeleverd. Daarnaast biedt de functionaliteit voor tijdregistratie ons veel overzicht, wat ook geldt voor het crediteuren- en debiteurenbeheer en de werknemerskaart. We zijn zo tevreden, dat we relaties al hebben uitgenodigd hier eens te komen kijken. Zo kunnen ze zelf zien hoe goed het systeem werkt. En worden ze waarschijnlijk net zo enthousiast als wij”