Skip to content

“Ons bedrijf groeit, zowel qua personeel en materieel. Daardoor kwamen erachter dat het systeem voor onze administratie niet meer voldeed. We wilden bijvoorbeeld toe naar een betere projectadministratie, ook hadden we behoefte aan meer grip op inkomsten en uitgaven. Een van onze collega’s kende InfraOffice al en was daar enthousiast over. Dus hebben we een afspraak gemaakt met een consultant, die ons een goede uitleg heeft gegeven, waarna we uiteindelijk de stap hebben gezet. En wat zijn we daar blij mee! Zo kunnen we nu bijvoorbeeld alles direct op een project boeken. Ook verlopen de automatische betaling en urenregistratie eenvoudig en snel, wat ons veel tijdwinst heeft opgeleverd. Daarnaast biedt de functionaliteit voor tijdregistratie ons veel overzicht, wat ook geldt voor het crediteuren- en debiteurenbeheer en de werknemerskaart. We zijn zo tevreden, dat we relaties al hebben uitgenodigd hier eens te komen kijken. Zo kunnen ze zelf zien hoe goed het systeem werkt. En worden ze waarschijnlijk net zo enthousiast als wij”