BouwInfosys

Oplossingen voor de bouw

Oplossingen voor de grond-, weg- en waterbouw Oplossingen voor de installatie Oplossingen voor bouwopleidingen

Servicedesk

Na het live of operationeel gaan wordt uw eerste aanspreekpunt voor vragen de servicedesk van BouwInfosys. Deze is tijdens kantooruren beschikbaar en staat garant voor een hoge graad van service.

De servicedesk is zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar en beschikt over moderne technologie om onze klanten te ondersteunen. In 2008 is BouwInfosys zelfs genomineerd voor de telewerkprijs door het gebruik van Netviewer. Dit is een tool die de servicedesk gebuikt om u op afstand te ondersteunen.

Deze prijs, in het leven geroepen door het ministerie van Economische Zaken en het VNO-NCW, wordt toegekend aan organisaties die door onderzoek, product en/of diensten een waardevolle bijdrage leveren aan de invoering van 'E-werken'. Een eervolle tweede plaats viel ons ten deel.

In 2008 behaalde de servicedesk een score van 96% bij het oplossen van een vraag bij het eerste contact. U kunt dus rekenen op professionele ondersteuning met een hoge servicegraad.

U kunt uw melding bij voorkeur per e-mail, maar ook telefonisch melden bij de servicedesk. Onze servicedesk is op werkdagen van 8.00 uur t/m 17.00 uur bereikbaar.

Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of bel met 088 - 2 444 666.

man